(TPC2016) ประกาศเปิดจองบูธ (เซอร์เคิล) ในงาน

 

253

สวัสดี โพนี่ทั้งหลาย!

ต้องการมาเป็นส่วนหนึ่งของานอันแสนวิเศษ และขายสินค้าของคุณรึไม่ ? คุณต้องไม่พลาดที่จะมาร่วมออกบูธกับทางเรา ขณะนี้้เราได้เปิดจองบูธแล้ว!

** Close!  **

 

The layout of the booths at the convention

bookingbooth

** Close!  **

 

** ตำแหน่งผังบูธอาจมีการเปลี่ยนแปลง **

Table

251

กฎระเบียบของการออกบูธ (เซอร์เคิล) ในงาน

– ทางทีมงานจะเปิดให้ลงชื่อจองก่อน โดยเมื่อครบเต็มจำนวนแล้วจะทำการปิดรับจองทันที ใครมาก่อนย่อมได้สิทธิก่อน
– ค่าเปิดบูธ (เซอร์เคิล) ภายในงาน 1 วัน 500 บาท และ 2 วัน 800 บาท จะได้รับโต๊ะ 1 ตัว และเก้าอี้ 2 ตัว (ขนาดโต๊ะคือ 180 x 24 เซนติเมตร สูง 70 เซนติเมตร)
– สินค้าที่นำมาขายนั้นจะต้องระบุชัดเจนว่าจะนำอะไรมาขาย เช่น เสื้อ , โปสเตอร์ , เข็มกลัด , พวงกุญแจ , โปสเตอร์ หรืออื่นๆ
– ผลงานที่ทำมาขายนั้นจะต้องผลิตและทำด้วยตัวเอง ไม่จำกัดรูปแบบไอเดีย หากไม่เกี่ยวข้องกับความรุนแรง , การเมือง , ส่งเสริมความแตกแยก หรือเกี่ยวพันกับระบอบพระมหากษัตริย์ หากทางทีมงานพบว่าผลงานที่ผลิตมีการลอกเลียนแบบมาจากเจ้าของอื่นโดยไม่ได้รับอนุญาต จะไม่อนุญาตให้ตั้งบูธ
– สินค้าที่นำมาขายจะต้องไม่ใช่สินค้าผิดลิขสิทธิ ทางงานไม่อนุญาตให้นำสินค้าจากประเทศจีนที่เป็นของละเมิดลิขสิทธิมาขายในงานเด็ดขาด หากทางทีมงานตรวจพบ จะไม่อนุญาตให้ออกบูธ
– ผู้ออกบูธ (เซอร์เคิล) จะต้องส่งตัวอย่างสินค้ามาให้ทางทีมงานตรวจสอบก่อนวันงาน หากพบว่าวันงานจริงมีการขายของที่นอกเหนือจากที่ระบุไว้โดยไม่ได้แจ้งล่วงหน้า อาจจะถูกพิจารณาบังคับปิดบูธทันที
– ผู้ออกบูธจะต้องชำระค่าออกบูธให้เรียบร้อยภายในเวลาที่กำหนด หากไม่ชำระค่าออกบูธตามที่แจ้ง จะถูกตัดสิทธิและทางทีมงานจะเปิดรับบูธ (เซอร์เคิล) ใหม่ทันที
– สำหรับผู้ออกบูธที่จะทำสินค้าสำหรับผู้ใหญ่ จะต้องจำกัดอายุคนซื้อให้อายุมากกว่า 18 ปี โดยการยืนยันบัตรประชาชน หากมีการขายสินค้าให้กับผู้ซื้อที่มีอายุตํ่ากว่า 18 ปี จะถูกบังคับปิดบูธทันที
– ผู้ออกบูธจะต้องตกแต่งบูธด้วยตัวเอง และจะต้องไม่รบกวนผู้ร่วมออกบูธท่านอื่นๆ และทางทีมงานไม่อนุญาตให้ผู้ออกบูธใช้ปลั๊กไฟของสถานที่ หากมีอุปกรณ์ไฟฟ้าที่ต้องใช้งาน เช่น โน๊ตบุค กรุณาซาร์ตไฟพร้อมเตรียมแบตเตอร์รี่สำรองให้เรียบร้อย
– เนื่องจากงาน ThailandPonycon 2016 จะเป็นงานที่เป็นหน้าเป็นตาของสังคมคอมมูนิตี้ My Little Pony ในประเทศไทย จึงอยากขอความร่วมมือในการทำสินค้าในทิศทางที่สร้างสรรค์ เพราะมีความเป็นไปได้ที่จะมีชาวต่างชาติมาร่วมงานด้วย
– การจองบูธไม่จำเป็นต้องทำสินค้ามาขาย แต่สามารถจองบูธเพื่อใช้ในการเล่นกิจกรรมต่างๆ ได้
– ขอสงวนสิทธิเปลี่ยนแปลงกฎระเบียบ ข้อบังคับในการออกบูธ โดยทางทีมงานจะแจ้งให้ผู้ออกบูธทุกท่านทราบทาง E-mail หรือช่องทางโซเซียลมีเดีย เช่น Facebook ทุกครั้ง
– หากมีข้อสงสัย สามารถสอบถามทางทีมงานได้ทาง Tel.084-0781730 หรือ E-mail ที่ patiwesh@hotmail.com หรือที่แฟนเพจของคนจัดงาน

** เพื่อเป็นการยืนยันการจองบูธในงาน กรุณาชำระเงินค่าบูธภายในเดือนธันวาคมด้วยนะครับ โดยผู้จัดงานจะติดต่อบอกช่องทางการชำระเงินให้ผ่านทาง E-mail ที่ลงทะเบียนไว้ครับ **

 

ทีมงาน TPC

—————————–

Hi EveryPony!

Have you ever wanted to have your own booth to display your amazing creations or maybe sell some stuff in Thailand ?

Our Booth is Register Now! Open up a booth at “Thailand Pony Convention 2016” and share your works with your fellow bronies!

Rules and regulations

  • Name reservations will be available in near future. We will close down name reservations once every booth is occupied.
  • Booth reservation costs 500 baht for one day , 800 Bath for Two days . and will include 1 table along with 2 chairs. (The size of the tables is 180 x 24 cm with 70 cm in height.)
  • Booth owners must indicate clearly of the merchandises they are selling in the event. i.e. shirts, posters, pins, key chains, etc.
  • The merchandise must be original and created by the artists. No restrictions on creativity. However, such materials related to these topics will not be allowed on distribution
    • Violence
    • Politics
    • Promoting discrimination
    • Threatening monarchy

The organizers will remove the rights to any booth that contains merchandises violating any copyright issue.

  • Any goods on sale must not violate any copyright regulation. The organizers will not allow any product from China that violates copyright. The booth will be canceled if such material is found.
  • Booth (or circle) owner must provide a sample of each product on sale to the organizers before the event date. The organizers will consider cancelling the booth if the products on sale are not the same to the product samples if no notification from the owner to the organizers has been made.
  • The booth owner must complete his or her transaction of the booth’s payment within the given dates. The organizers will cancel the booth reservation if no purchase on the given dates has been made. The organizers will also open up that booth reservation for a new registration.
  • Adult-themed goods must only be sold to those above 18 years old. Confirmation with national ID cards must be done in order to sell such goods. The organizers will cancel any booth if such goods are sold to any minor.
  • The owner must decorate the booth by him or herself and will not disturb any other participants. The organizers will not allow any participant to use the electricity of the convention. If such electricity is needed for any electric applicants such as notebook PCs, please make sure the applicants are charged.
  • Thailand Ponycon 2016 will be in the public’s eyes and will represent Thailand’s My Little Pony community. Therefore, the organizers would like the attendees to cooperate in creating creative contents because there is likely a chance of foreign visitors coming to our convention.
  • If any changes are made in these regulations, the organizers will notify the participants by e-mail or social media channels such as Facebook.
  • If you have any concerning questions, please contact

** In order to confirm the booking booths. The payment need to be finished within this December. We will inform you soon about how to finish the payment via your registered E-mail **

We hope to see you there!

TPC Team

 

Share

Comments

comments